Thursday, July 7, 2011

Syukur kepada-Mu

In the name of Allah..

Alhamdulillah, syukur kepada Allah S.W.T di atas limpah kurnia-Nya.

Hari ini aku dah dapat penulisan ilmiahku semula daripada supervisor yang dikasihi. Kena edit semula tu sebab ada lagi kesalahan ayat yang perlu diperbetulkan. InsyaAllah, sekiranya sempat, hari esok aku akan berjumpa dengan supervisorku itu. Semoga lepas itu, aku dah boleh jilid dah sebelum aku balik ke kampung halaman.

Petang tadi, aku berasa sangat terharu kerana housemate @ sahabat2ku bersusah payah buat steamboat untuk juadah berbuka puasa. Alhamdulillah, walaupun simple dan tidaklah nampak sehebat mana seperti berada di dalam restoran yang mahal, tetapi kami sangat bersyukur dan dapat mengisi semula perut yang kelaparan tadi. Hehe. Bestlah korang masak. Mungkin berkat air kasih sayang dalam masakan korang ni. Terima kasih ya sahabat2ku. Semoga Allah sahajalah yang mampu membalas jasa kalian.

InsyaAllah, Sha akan ingat detik2 ini bersama kalian. Begitu indah ikatan ukhuwahfillah kita ni. Semoga Allah mengeratkan lagi hubungan kita walaupun masing2 dah membawa haluan selepas habis belajar nanti ya.

Ok, rasanya, cukup di sini dahulu. Sha nak sambung edit penulisan jap ye. Hehe. Salam..

1 comment:

  1. sha.....:"(
    tq sha..
    n....tahniah..coz sha apply gak pe kte blajo kt clss 3p 2 ek..huhu..
    i like this song..:)
    hihi..

    ReplyDelete

Jom komen. Cer tulis sikit.