Tuesday, July 5, 2011

Sampaikan salam kerinduan buat mereka

Alhamdulillah, bertemu lagi kita pada hari ini. Tetiba hatiku terdetik rasa rindu kepada tiga orang sahabatku ini. Apa khabar mereka sekarang ye? Al-maklumlah seorang dah ada di Kelantan, seorang dah ada di Terengganu dan seorang lagi, masih ada di kolej Bunga Raya tercinta. Hehe.. Aku mendoakan semoga mereka sihat selalu hendak-Nya dan sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T hendak-Nya.

Sahabat2ku..
Aku ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf seandainya aku jarang untuk berjumpa dengan kalian. Mungkin masa tidak mengizinkan kita untuk berjumpa, tetapi percayalah walaupun kita jarang berjumpa, tetapi aku tetap mengingati kalian semua. Aku juga faham kalian sibuk dengan urusan masing2. InsyaAllah, seandainya ada masa yang sesuai dan umur yang panjang, kita akan berjumpa juga suatu hari nanti ya.

Buat sahabatku di Kelantan,
Aku mendoakan semoga dikau pandai menjaga diri dengan sebaiknya. Buatlah praktikal elok2 ya. Sha sangat merinduimu dan menyayangimu kerana Allah. Semoga kita akan berjumpa lagi pada majlis konvokesyenmu nanti. Sha mendoakan semoga dikau dipermudahkan urusan ya. Nanti bila dah bekerja, jangan lupakan kami di sini ya. ;)

Buat sahabatku di Terengganu,
Aku juga mendoakan semoga dikau sentiasa berbahagia di samping keluarga tercinta. Isikan masa cutimu dengan perkara yang berfaedah dan rajin-rajinkanlah menolong ibu bapa di kampung. Bila lagi nak berkhidmat untuk mereka kan?? Hehe.. Jaga kesihatanmu baik2 dan jaga pemakanan dengan sebaik mungkin ya. Hehe.. (macam doktor pula)..

Buat sahabatku yang jauh di mata, tapi dekat di hati,
Aku juga sentiasa mendoakan semoga dikau dipermudahkan urusan dalam pembelajaran antarasesi ini. Jangan mudah patah semangat tau dan aku mendoakan semoga dikau berjaya dalam peperiksaan akhir nanti. Rindu sangat dekat kamu. Hehe. Walaupun kita dekat, tetapi tidak sempat juga untuk berjumpa ya. InsyaAllah, seandainya ada masa nanti, aku akan menziarahimu. ;) Tunggu kedatanganku nanti. Hehe..

Begitulah ceritanya coretan untuk tiga orang sahabatku ini. Aku mendoakan semoga kalian berjaya dalam bidang yang diceburi dan belajar bersungguh-sungguh ya demi masa hadapanmu. InsyaAllah, seandainya dipanjangkan umur, kita akan berjumpa lagi pada semester hadapan. Salam rindu dan sayang daku kepada kalian bertiga. Aku sangat merindui kalian kerana Allah S.W.T. Semoga ikatan ukhuwahfillah kita akan berkekalan sehingga ke Syurga. InsyaAllah.

Kepada sahabat2 ku yang lain, jangan berkecil hati ya. Sesungguhnya sha juga merindui kalian kerana Allah S.W.T..

Minta maaf ye, jiwang karat sikit malam ni.. Hehe..

No comments:

Post a Comment

Jom komen. Cer tulis sikit.