Thursday, July 14, 2011

Rindu sudah terubat

In the Name of Allah

Alhamdulillah. Sudah lama tidak mengemaskini blog tercinta ini. Apa khabar sahabat2 ku sekalian? Sihat? Iman antunna hari ni sihat? Sha mendoakan semoga semuanya sihat alhamdulillah dan ceria selalu hendak-Nya. Minggu ni saya sibuk sikit kerana hendak menyiapkan penulisan ilmiah untuk memastikan ianya dapat dijilid sebelum balik ke kampung halaman nanti. InsyaAllah, saya amat memerlukan doa daripada kalian agar dipermudahkan urusan. Amin.

Rindu sudah terubat?? Eh, rindu kat siapa pula ni?? Ha, senyap2 dah pandai rindu2 ye. Hehe. Owh.. Sebenarnya rindu tu kepada murabbiyah saya yang tercinta iaitu Ukhti _ _ _ _ _. Tak perlulah tahu, hanya Allah dan saya je yang tahu siapa insan bertuah itu. Hehe. Minta maaf ya.

Sebenarnya, lama dah saya sudah tidak berjumpa dengan beliau. Al-maklumlah baru2 ini, keluarganya datang ke Sarawak, so beliau mestilah melayan dahulu keluarganya. Tu yang sibuk tu. Hehe. Kami pun tak nak la kacau, cuma hantar mesej je sebagai tanda kerinduan.. ^__^

Hari ini, akhirnya Allah telah menemukan jodohku untuk berjumpa dengan beliau dan anak2nya sekali. Wah, bestnya. Memang rindu bangat sama beliau!! Hehe. Petang tadi saya temankan beliau ke hospital untuk membuka jahitan si mujahid kecil tu. Jatuh tangga pula. Ish3.. Tu la ammah sha suruh duduk diam2 tapi tak nak dengar ya, kan dah jatuh. Hehe.. Takpe2, masa kecik memang la nakal sikit. Nak membesar kan...

Lepas balik daripada hospital, kami pun balik semula ke kolej Bunga Raya tercinta. Duduk rehat sebentar sambil minum petang dan seterusnya mereka pun balik ke rumah.. Alhamdulillah, akhirnya, aku dapat juga berjumpa dengan si dia..^__^




Rindu sudah terubat,
NSAM,
BRC tercinta.

No comments:

Post a Comment

Jom komen. Cer tulis sikit.