Wednesday, July 20, 2011

--Alhamdulillah--


Moga dipermudahkan urusan ;)


In the Name of Allah

Alhamdulillah, bersyukur kepada Allah S.W.T di atas limpah kurnia-Nya. Selawat dan salam ditujukan kepada Nabi Muhammad S.A.W. dan juga kepada para sahabat dan keluarga Baginda.

Allamdulillah, hari ini aku memanjatkan kesyukuran kepada Allah S.W.T kerana dengan izin-Nya, penulisan ilmiah ku sudah boleh dijilid. Baru sahaja petang tadi aku mengambilnya daripada Pakcik Munir. Terima kasih banyak2 ye Pakcik. Jasamu akan ku kenang selamanya. InsyaAllah.

Bajet untuk print penulisan dan jilid ialah print = RM52.20 dan jilid pula = RM54.00. Semua sekali RM106.20. Wah, banyak juga ye. Hehe. Botak kepala lepas ni. Tapi takpelah, demi Projek Tahun Akhir (PTA) ku, aku sanggup mengorbankannya. Terima kasih kepada ibu bapa ku di kampung kerana menghulurkan bantuan kewangan untuk menyempurnakan proses menjilid penulisan ku ini. InsyaAllah, Adik akan sentiasa mengingati perngorbanan Mak dan Bah. InsyaAllah.

Hari esok aku akan menghantar penulisan ku itu kepada supervisor ku dan 2 set lagi ke Pejabat Am Fakulti. Semoga dipermudahkan urusan. InsyaAllah. Lepas je hantar penulisan ini, barulah aku rasa lega sikit ya. Hehe.

Ok, itu sahaja untuk tatapan pada petang ini. Nak pi makan jap. Ok, jumpa lagi. Salam.



No comments:

Post a Comment

Jom komen. Cer tulis sikit.