Friday, July 1, 2011

Detik-detik itu..

Alhamdulillah. Hari ini, aku masih lagi dapat bernafas dan menghirup udara segar serta dapat melihat awan yang sangat putih..Heheh..Minta maaf ye sebab lama dah tak mengemaskini blog kesayanganku ini..Tak tahulah ape nak jadi..Kesian kat awak ye, insyaAllah, nanti saya hiaskan awak cantik2 ye..Hehe..

Sebenarnya, nak cerita sikit ni..Pagi tadi baru sahaja menemani seorang sahabat pergi ke Hospital Umum Sarawak, kerana beliau hendak buat medical check-up. Ambil darah untuk tujuan perkahwinan. InsyaAllah, beliau akan bernikah pada tahun ini juga. Wah, aku pula gemuruh bila mendengar nurse mencucuk jarum ke dalam uratnya tadi..Huhu..Sakit tu..Tapi, takpelah, sekejap je sakit, lama-lama ok dah bila jarum masuk ke dalam urat..Kepada sahabatku itu, sha doakan semoga urusan pernikahan korang berdua akan dipermudahkan oleh Allah S.W.T.. Aku mendengar juga tadi, keluhan yang keluar daripada bibirmu yang mengatakan abangmu risau kerana wang perbelanjaan masih tidak cukup lagi.. InsyaAllah, rezeki itu ada di mana2 sahaja, memang la tidak nampak dek mata kasar, tapi yakinlah dengan janji Allah.. InsyaAllah, mungkin rezeki kalian berdua akan melimpah ruah selepas kalian diijab kabulkan nanti.. Amin..

Yang penting, sha doakan semoga dikau akan menjadi isteri yang solehah dan pandai menjaga hati suamimu nanti.. Semoga hubungan kalian berdua akan kekal sehingga ke Syurga.. InsyaAllah..

Ok, xpelah.. Cukup sampai di sini dahulu.. Nanti kita berjumpa lagi ya.. Hehe.. Ok, salam..

No comments:

Post a Comment

Jom komen. Cer tulis sikit.