Tuesday, December 20, 2011

Demam Peperiksaan

In the Name of Allah

InsyaAllah, mulai 3 Januari 2012-20 Januari 2012, para pelajar di UNIMAS akan menduduki peperiksaan akhir bagi semester 1, 2011-2012. Aku juga tidak terkecuali untuk menduduki peperiksaan tersebut. Semester ini, aku mengambil 4 subjek sahaja dengan mata 10 jam kredit dan tahun ini juga merupakan tahun terakhir aku belajar di UNIMAS selama 3 tahun setengah.

Sekejap sahaja 3 tahun setengah itu berlalu, pejam celik pejam celik, alhamdulillah, berjaya juga aku menghabiskan pengajianku pada peringkat ijazah ini.

Sekarang, aku sudah mula merancang kehidupanku sama ada untuk menyambung pengajian pada peringkat sarjana @ master, atau pun bekerja. Impian ku adalah untuk menyambung pengajian lagi kerana aku mempunyai satu cita-cita yang tinggi untuk menjadi P _ _ S _ _ R _ H. InsyaAllah, sekiranya rezeki ku ke arah itu. Aku cuba buat yang terbaik dalam peperiksaan akhir ku ini agar dapat mencapai cita-cita ku itu! InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Jom komen. Cer tulis sikit.